IPImen ، Firewall ، NGFirewall-UTM، آیپی ایمن، فایروال ایرانی ، فایروال بومی، یوتی ام بومی، یوتی ام ایرانی، فایروال نسل بعدی ایرانی، فایروال نسل بعدی بومی

حمله سایبری موفق به وب‌سایت وزارت بهداشت اسرائیل

اخبار داغ فناوری اطلاعات و امنیت شبکه

takian.ir cyberattack on health ministry website blocks overseas access 1
به ادعای رسانه‌های اسرائیلی، هکر‌های طرفدار ایران مستقر در عراق که خود را گروه الطهریا (Altahrea) مینامند، مسئولیت یک حمله سایبری را بر عهده گرفته‌اند.

این وزارتخانه روز یکشنبه اعلام کرد که وب سایت وزارت بهداشت اسرائیل با اختلال در دسترسی به کاربران خارج از کشور مواجه شده است که ظاهراً به دلیل یک حمله سایبری گزارش شده است.

این وب سایت هنوز برای اسرائیلی‌های داخل کشور کار می‌کند. با این حال، کسانی که سعی در استفاده از وب سایت از طریق خارج از کشور داشتند، نتوانستند به طور متناوب و مستمر این کار را انجام دهند.
takian.ir cyberattack on health ministry website blocks overseas access 2
این وزارتخانه گفت که این موضوع در داخل و توسط واحد دولت الکترونیک، که یک سازمان دولتی مسئول حفظ خدمات اینترنتی است، در حال رسیدگی می‌باشد.

وب سایت وزارت بهداشت اسرائیل اطلاعاتی در مورد قوانین بازدید از اسرائیل در طول همه‌گیری کووید به چندین زبان از جمله انگلیسی ارائه می‌دهد.

به گفته رسانه‌های اسرائیلی، هکر‌های طرفدار ایران مستقر در عراق که خود را گروه الطهریا مینامند، مسئولیت این حمله سایبری را بر عهده گرفتند.

بنا بر گزارش‌ها، این گروه در کانال تلگرامی خود نوشت که این حمله به این دلیل انجام شد که اسرائیل در آخر هفته نوار غزه را بمباران کرد، از جمله دلایل دیگر ذکر شده شامل تحریم‌های ظالمانه بر علیه ایران است که هکر‌ها بیان کردند که هزاران نفر را می‌کشد.

دلیل دیگری که ادعا شد، حمایت از اوکراین در بحبوحه جنگ جاری با روسیه بود.

به گزارش تایمز اسرائیل، این گروه نوشت: «اکنون شما در دید ما هستید.»

تیم Altahrea هفته گذشته ادعا کرد که به وب سایت شهرداری اورشلیم و شرکت دفاعی رافائل حمله کرده است. همچنین یک هفته پیش مسئولیت حمله به وب سایت شهرداری تل آویو را بر عهده گرفت.

حملات هفته گذشته همگی Distributed Denial of Service (DDoS) بوده‌اند، جایی که سرور‌های وب سایت با درخواست‌های تقریباً همزمان برای اتصال اشباع می‌شوند.

برچسب ها: گروه الطهریا, Tel-Aviv, تل آویو, الطهریا, Altahrea, اورشلیم, Distributed Denial of Service, Iran, Hacker, ایران, israel, اسرائیل, DDoS, Cyber Security, حملات سایبری, Telegram, هکر, امنیت سایبری, تلگرام, Cyber Attacks, حمله سایبری

چاپ ایمیل